Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Matilda 20 år!

Bästaste Matilda Alsterberg fyller hela 20 år idag! Hallå? Vart tog tiden vägen?
Vilket är helt sjukt för jag minns när vi var säkert runt 5 och 7 år och det känns inte som så längesedan. Det här är i alla fall min storasyster, om man kan säga så, och jag hinner tyvärr inte skriva någon dikt till dig men jag hittade massor av bilder (dock är de flesta av dem dina Tilda hehe)




Saknar dig Vilda Tilda!
Hoppas du har en jättefin dag, pussar och kramar från andra sidan planeten!

Postat av: Tilda

tack! <3 <3 saknar dig meed!

2011-05-07 @ 14:46:18
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-