Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fina Lauren

Jag har inte bara talangfulla vänner i Sverige, utan här med. Lauren Eisenbeck mina damer och herrar! Och ja, hon är lika söt och jättesnäll som hon ser ut. Så himla fin tjej!


Bilden: Jag och Lauren för snart nio månader sedan då hon mötte mig på flygplatsen.
Videon: Lauren sjunger den fina låten Home av Edward Sharpe & the Magnetic Zeros.
Klicka här för att komma till hennes Youtubekanal där hon har lite fler låtar.

Postat av: Nathalie

Hej emma. Konstig fråga men jag och min pappa har kollat på olåsta iphones här i sverige och dom är betydlgt dyrare här än hos er. Så frågan är om du kan köpa olåst en där och skicka hit? :) kan svara på mailen typ. :)) haha, udda.

2011-05-02 @ 22:42:54
URL: http://nathaliering.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh.kom inte den med nu så blir jag ledsen :(

2011-05-02 @ 22:43:46
URL: http://nathaliering.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-