Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Eurovision

Jag läste att det är Eurovision song Contest idag, så jag tog mig friheten att lyssna på några av bidragen. Efter att ha lyssnat på säkert hälften av alla låtarna så får jag väl ändå säga att jag gillar den här bäst. Och det var väldigt många konstiga bidrag med, men det brukar det väl vara, haha.

Finland


Update 00:27: Jamen hallå! Sluta klaga Sverige, tredje plats är ju faktiskt det bästa vi har lyckats med på väldigt länge. Och speciellt med den texten till låten så kanske vi bara lurade i folk att vi var populära? Tredje plats är bra så sluta sura. Punkt slut. Jag lovar er att min syster blir glad när hon får reda på det imorgon i alla fall och börjar sjunga Manboy eller något. Haha.

Postat av: Louise ^^

Vadå Eric Saade vinner väl? hahaha

2011-05-14 @ 19:38:25
URL: http://htt
Postat av: johanna

nejnejnejnej! jedward från irland är grymmast!! hahaha :D lyssna på den om du inte har gjort det, och kolla in killarna. hur goa som helst ju!

2011-05-14 @ 19:50:18
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka surar? O: Eric och resten av schlager-Sverige firar. Jag med. Bästa platsen sedan 1999! :D

2011-05-15 @ 11:11:25
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-