Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En egen ängel i min säng

Detta är de enda bilderna jag har just nu men de kan beskriva känslan rätt bra. Vi kom till flygplatsen vid 2, då deras plan landade och klockan 3:04 stack en krullig lång kille ut huvudet ur dörren från gaten. Jag tror att alla där inne hörde mig skrika "That's my brother!" och sedan sprang vi alla in i varandra i en enda stor pool av kramar. Jag vet inte vem som grät först men jag fällde nog bara en tår eller så. Kunde inte hjälpa det, de var så fina.

Och jag är glad att det är ni som får stå på den jobbiga sidan nästa gång för att stå där och inte ha en aning om när de ska komma ut, det var jättejobbigt och jättefint på samma gång. Jag kunde varken andas eller stå still, men nästa gång så kommer ju jag själv veta exakt när jag får se er och ni kommer vara dem som står och väntar och flippar ur totalt. Japp.

Och hela eftermiddagen och kvällen har varit Svengelska och jag är jätteförvirrad och allt känns jätteknäppt. Men nog med prat nu ska jag krypa under täcket och krama om MIN lillasyster, som är HÄR hos MIG. (Som förövrigt har blivit lång!!) Jag vet inte när jag uppdaterar men det blir väl ett inlägg om kvällen i alla fall, ska ta mycket bilder, promise!



Postat av: Frida

Åååh va glaad ja blir! (':

Haha söt sovposition (:

2011-05-28 @ 09:54:02
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

jag känner mig såå glad när jag läser detta!! sååå kul <3 spendera tiden väl nu, hälsa alla godingar ni är så underbara! massa massa massa kramar

2011-05-28 @ 16:33:14
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-