Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ehh.... Rumpa?

Okej, en fartfylld dag som började på Southfork med allihopa, eller först var det ju frukost och Mathias var så förvirrad över att de äter kanelbullar på morgonen, haha. Men sedan åkte vi till Soutfork där den kända 80-tals TVserien Dallas spelades in (hade ingen aning om vad för TVserie det var men om ni frågar era föräldrar så tittade tydligen alla på den TV serien förr). Sedan åt vi lunch på Whataburger och sedan blev det Yogurtland! (namnamnamnam) Sedan kom vi tillbaka och nu har min familj fått träffa galna Robert och Tom, och Megan och Becky kom över också. Jag, Emily, Megan och Sara har legat ute vid poolen i timmar nu och snart så ska vi åka till kyrkan för Saturday Night alive. Jag lägger upp alla bilder senare.

Ville bara höra av mig, och lägga upp en cam-bild där jag inte är ensam!! Så här:

Ha det fint! (Sara var källan till rubriken om någon undrade, jag frågade henne vad min rubrik skulle vara och hon sa det.. så..ja, då blev det så helt enkelt!)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-