Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Du får passa dig som satan!

Hej, hallå, hello, hola, bonjour, ciao, ahoj och allt det där.

Jag kom att tänka på att min familj kommer hit om två dagar så jag borde nog städa upp lite. Och så ska jag nog dra och klippa mig med sedan när Grace kommer hem. Jag måste ändå klippa mig innan jag kommer hem för här kostar det i jämförelse 400 kronor mindre för en tjej med mitt hår. Även om det inte blir perfekt och även om frisören bara kan snacka antingen spanska eller oftast kinesiska/japanska/thailändska så är det väl värt 400 kronor. Det är ju liksom bara håret (ja Dagge, bara håret)(Hihi det var lite elakt)(Men du vet att jag tycker om dig Dagge) Det är förövrigt galet varmt ute idag. Helt sjukt. Eller just nu står termometern bara på 32 grader men det kändes som 40 eller mer. men det var säkert för att jag hade långa jeans och en tröja på mig.

Jaja nu ska jag sätta igång bra musik och städa, eller det är min plan i alla fall.

Här är en (ganska dålig men skit samma) video på början av stormen igårkväll. Där jag och Grace stod (tills det började hagla golfbollar) och kände marken skaka till de största blixtrarna. Det var rätt coolt mitt i allt det läskiga. I Videon ser man bara blixtrarna i början och slutet, och allt annat är typ bara blinkningar men jag fokuserade mer på att ta bilder så.... ja.


Postat av: Erica

Jag älskar när det är storm och galet väder men är livrädd. Är ni på ett tryggt ställe eller liksom vad gör ni när det är sådana oväder?

2011-05-26 @ 02:16:26
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Emma

Erica: Om sirenerna går igång i staden, alltså om en tornado är officiellt nere på marken så går vi till mitten på huset, vilket är en garderob och så har vi madrasser över oss. Men det har bara hänt en gång än så länge :)

Annars så kollar vi vädret och hoppas på det bästa.

2011-05-26 @ 02:22:27
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja man kan läsa engelska C. Och jag har tänkt läsa matte C, men suger ju i matte B så det kommer inte funka.

2011-05-26 @ 08:52:33
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Dagge

Haha jaja, de kanske är bara håret för dig, men inte för mig (; Haha Ja gillar dig mää(:♥

2011-05-26 @ 09:40:15
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Erica

Gud va häftigt! Hade med velat höra, se och gömma mig :D

2011-05-26 @ 14:16:04
URL: http://itaerica.devote.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-