Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det är smart att vara smart

I Miss Knox klass, Algebra 2, hon har precis ställt en fråga till klassen som ingen verkar veta svaret på. Och jag orkar inte svara även om jag vet att jag har rätt.

Miss Knox: Seriously? People, what is the answer?
Emma (tyst för sig själv i bakre raden): Add..
Miss Knox: Miss Grann, what did you say?
Emma (överraskad över att hon ens hörde): Add?
Miss Knox: Miss Grann!
Emma: Yes..
Miss Knox: Do you want some cookies?
Emma: Um.. yeah.
Miss Knox (ger mig ett paket Oreos): Here have some cookies Grann! Good job.

Jaha. Kakor säger man väl inte nej till.


Postat av: Anna

Sara undrade om hon också kunde gå i skolan i USA och få kakor!! ( Märks att hon är din syster :)

2011-05-13 @ 07:45:28
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-