Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Blitt sparkad runt några gånger. Som en del måste bli.

Hej bloggen och alla som nu läser den.
Idag har det regnat precis hela dagen, så det är blött ute. Och där sprang jag med mitt självporträtt - som inte ser ut som mig - i händerna. Och nej, ni får inte se hela för jag vill inte. HAHA. Ägda.


Ipodbilder for the win. Ser jättegult ut också. Even better.

De andra bilderna jag har gjort vet jag inte när jag får ta hem för de har alla hamnat i Artshowen (en tävling som lärarna nominerar bilder till) Men när dem kommer tillbaka så kan ni kanske få se hela de bilderna i alla fall. Om kag känner mig snäll den dagen. He he he.
Nu ska jag sätta mig ner i soffan och halvsova och vara sugen på Yogurtland hade jag tänkt.
Godnatt.

Postat av: Frida

Fast jag såg att det var du på bilden längst upp iallafall. (:

I USA regnar det och i Sverige snöar det. Bra!

2011-05-03 @ 09:40:09
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Olivia

seriöst du måste köpa hem yogurtland till mig! möms.. en sak, fattar du att du är grymmiast på att måla om nästan alla dina bilder har blivit nominerade?? galet.

2011-05-03 @ 11:26:28
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-