Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

27 Maj (ont i magen!)

Om ett par timmar, närmare bestämt efter ett engelska-uppsatsprov, en art inlämning ett fysikprov och ett stort matteprov (och ett historiaprov men jag lämnar skolan innan det.. busigt) Så plockar jag upp 4 mycket viktiga delar av mitt hjärta på flygplatsen. Vi får se vem som gråter först, ska försöka att hålla mig men om någon annan gråter så brukar jag inte kunna låta bli.

Even after all these years we just now got the feeling that we're meeting for the first time.

Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/may/fredag-dagens-bloggd-2.html#comment

2011-05-27 @ 14:46:54
URL: http://anneliih.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-