Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Wii & Brownies

The Heiners (Miss Becky, Mr Tom, Megan, Nick, Cole) och The Eisenbecks (Mr Robert, Miss Shari) kom hit denna kväll och vi lagade mat och efterrätt och hela köret. Tittade på gamla filmer, spelade wii och mobbade varandra som vi brukar göra. Det var riktigt mysigt och jag hade det roligt. En fin kväll och jag ska sova huuuuur länge jag vill imorgon för jag är ledig. Det är väl tur för mig för klockan är 12 här borta redan. (Och jag kommer bara vara 6 timmar ifrån er i två veckor nu tills ni också ställer om klockan, fast då är det inte långt kvar tills jag drar till Kalifornien och då kommer det vara 9 timmars skillnad tror jag)
Fin random information där på slutet, det matchar vi med en random bild. Godnatt!


NY, December 2010.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-