Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sure Happy It's Thursday

Nu, under min lilla ensamma kväll här hemma (jag vet inte varför den var liten dock), så har jag, förutom min promenad innan, kokat spagetti, kollat på Gossip Girl och en utav mina favoritfilmer. The Pursuit of Happyness. Den filmen får mig alltid att vilja gråta och skratta på samma gång. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag har missat massa sömn denna veckan och tänkte ta igen den nu istället för imorgon i skolan. Bra va? Imorgon är det fredag (I'm in love) och sedan är det bara en vecka till Spring break.

Simma lugnt.


Jaden Smith & Will Smith.

Postat av: Frida

Han var så söt när han var liten! Krull♥

Vad handlar den om?

2011-03-05 @ 00:42:14
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-