Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ni kommer inte tro era ögon

Men jo, slöfockarna nummer 1 och 2 (vi har inte riktigt bestämt vem som är ett och vem som är två än dock) drog ut och sprang 4 miles. Vilket motsvarar över 6 kilometer. Den ni! Och eftersom att jag knappt har rört på mig på över ett halvår så har jag redan problem med att resa på mig när jag har suttit ner ett tag. Haha bra där Emma. Men vi gjorde det, och lovade att det inte skulle vara sista gången.
Jag undrar dock hur jag ska klara att gå upp imorgon. Men nu ska jag inte klaga, jag är faktiskt stolt över mig själv. Och det var liksom sådär precis lagom varmt när solen började gå ner och det inte var så väldigt varmt längre. Ja, nu ska jag försöka ta mig upp för att äta pizzan som just anlände, ville mest bara påpeka att jag kan om jag vill.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-