Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Den är grön

Sitter här i shorts och linne med fläkten på och fönstret öppet. 24 grader varmt och solen bara steker här utanför. Imorse gjorde vi om taket i hela kyrkan och dagiset här i Rowlett och det blev så smutsigt och dammigt och herre min skapare. Vi hostade damm och sånt där kliigt mojs som man har i taket i timmar. Men det blev färdigt och sedan låg vi bara på marken utanför och svettades i solen.
Det blev yogurt land igen och nu har jag duschat och sett på JWCC där mina duktiga vänner kom på 6e och 9e plats om jag fattade det hela rätt. Så fina är dem.

Nu ska jag snart gå ut i solen igen och jag tar nog med mig kameran kanske. Vi får se.
Ha en trevlig dag... nu rullar vi. (Skattkammarplaneten)(Psykopatspindeln psykopatspindeln.. lite fulare... Heheheheh ... ganska likt)(Okej ingen kanske fattade det där sista, men ja, nu orkar jag inte radra det)


Igår klockan halv 7.


Idag klockan nu.

Postat av: Frida

MORF<3 (vi säger att han stavas så)

2011-03-13 @ 01:09:38
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Nathalie

Han heter så. :) vill ha en sån.

2011-03-13 @ 01:27:12
URL: http://nathaliering.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-