Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Live for something or die for nothing

So, I've been home alone for about three hours and I don't know why. Basketball games don't take three hours do they? I've had two bowls of cereal and I'm getting an other one in a few because I can't get enough.

Och jag har ingen aning om varför jag skrev det på engelska. Känner mig lite som Maria Montazami när jag ibland först översätter svenska till engelska och sedan engelskan till svenska igen för att komma ihåg vissa svenska ord. När jag pratade med min bror precis så sa jag något i stil med "Han gör trädgården", vilket inte var en så särskilt intelligent mening, när jag egentligen menade att han klipper häcken. Och när jag pratade med mamma i torsdags så glömde jag av vad ordet pärm hette.

I think I'm loosing it.


Gammal bild dock.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-