Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I've got dreams of love, and I love you.

Gavin DeGraw - Dreams


Nu blir det sen tisdagskväll igen. Kom hem för några minuter sedan från Forth Worth där vi hälsade på Granny & Papa som varje tisdag. Vi åt massa god mat och paj, jag och Emily såg på det nya avsnitten av Glee och Rasing Hope. Nu måste jag faktiskt sova för jag fick inte ens min power-nap idag som jag för det mesta alltid tar på tisdagar. Jag och Emily funderar på att börja jogga för vi behöver röra på oss. Verkligen. Men det är tanken som räknas... ellerhur?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-