Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Inga spår efter skidåkare

Jag googlade "Roliga rubriker", därav rubriken, den är tydligen från någon tidning, orkade inte riktigt kolla vilken. Men ja, det var inte det jag tänkte skriva.
Idag packade vi ihop och åkte till ett hotell där jag sitter nu och snart ska sova (dock inte sittandes). Vi blev utslängda från TVÅ camping platser på grund av att vi har tält istället för husvagnar eller husbilar. Så vi gav upp och flyttade till ett hotell nu sista natten. Vi åkte till San Antonio, där vi besökte The Alamo (känd plats där många soldater dog när de slogs för Texas) vilket var ett coolt ställe med en fin trädgård fylld med ekorrar. Sedan gick vi ner till The River Walk, som var hur fint som helst, med restauranger, hotell och affärer brevid San Antonio floden. Vi tog en båt som visade oss runt lite (eller båten visade oss inte runt utan en guide som var med på båten). Och sedan åt vi god middag på kanten av floden och hann till och med gå och shoppa lite (forever 21 hjärta mig) och sedan åkte vi till hotellet igen vid halv 9 och nu sitter jag här och är alldeles trött och ska gå och fälla upp min extrasäng (eftersom att jag tydligen är "the chosen one" att sova på den). Jag lägger upp alla bilder och sånt imorgon, efter våran 6 timmars hemresa, eller kanske på måndag för blogg.se gillar inte mina high tech bilder idag. Godnatt!



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-