Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej uppdatering



Vaknade imorse och lyssnade på lite musik som gjorde morgonen bättre innan jag gick ut och tittade på den söta filmen Despicable Me (It's so fluffy I'm gonna die), åt en kiwi, och special K. Efter filmen så gick vi och lämnade tillbaka de tre filmerna vi har sett nu och sedan satte jag mig vid datorn, där timmarna gick utan att jag egentligen gjorde någonting. Jag fick pratat med Marcus lite och sedan gjorde vi lunch/middag (eller Emily gjorde väl det mesta av jobbet) och vi åt våran fina lunch/middag (Mac and Cheese) och såg på Rat Race. Sedan var det Glee-time och vi nördade Glee i en timma och efter det så gjorde vi oboy och såg på en till film. Jag hann också tvätta iprincip alla mina kläder vilket tog hela dagen så nu har jag något att göra imorgon, vika kläder så att det börjar spruta strumpor ur öronen. Trevligt.
Nej nu får jag ta och sova snart kanske.

Kanske.

Postat av: Frida

Juste Glee. Tack för att du påminde mig! (Nödvändig kommentar)

2011-03-16 @ 22:43:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-