Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

För du är det finaste jag vet

Så.. jag skulle hämta min lilla Ben & Jerrys glass för att ta ett kort på den (eftersom att den är så liten och söt) och på vägen så lyckades jag snubbla över mina hörlurar, välta ner en tavla, tappa ett paket med frysta våfflor och halka in i soffan, sätta mig ner och skratta jättehögt åt mig själv. Så nu vet ni historien bakom de här bilderna.


Postat av: Dagge

Åååh, vi har faktiskt likadana i sverige, fast de kanske vi alltid har haft.. ? Eller ?

2011-03-30 @ 00:29:59
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Man kan köpa de på pressbyrån, men de kostar typ 25 spänn ):

2011-03-30 @ 18:09:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-