Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Chip är en söt vovsing



Så den här dagen gick ganska fort faktiskt. Jag var pigg i princip hela dagen och allt funkade ganska bra. Jag hade pengar till en billig lunch i form av popcorn kyckling (och nej det är inte kyckling som ser ut som popcorn) och min Engelskalärare, som ännu inte vet att jag är utlänning, frågade mig om jag tog "Honours English" förra året (typ Engelska för riktigt smarta barn) och jag sa nej. Då frågade hon om jag hade jobbat hemma med arbetet, jag sa nej, då frågade hon om jag hade gjort något liknande det vi gör nu, innan, jag sa nej. Då blev hon någon blandning av frustrerad och glad på samma gång. Jag vet inte ens. Sedan gick hon till nästa elev och sa något i stil med "First time someone is actually listening to me" för sig själv. Haha. Annars? Jo, jag märkte hur otroligt jobbigt det var att först rita men idag färglägga mitt hår på mitt självporträtt i skolan. Vi får se hur detta slutar. Sedan, runt 6-7 så fick jag något trötthetsanfall och blev sådär jättetrött så att huvudet väger fyra gånger mer än det borde, så jag tror jag somnade till i kyrkan, men it's all good, tack vare min lugg som behöver klippas väldigt mycket så märkte säkert ingen något.... Ni har inte sett nåååånting.

Postat av: Frida

Bara le och vinka, le och vinka!

Jag tycker att du ska berätta för henne i slutet att du är från Sverige så får du se hur hon redigerar. (:

2011-03-31 @ 08:27:43
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Emma

Haha jag tänkte också det.. ;)

2011-03-31 @ 13:33:45
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-