Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Åtta Potta



Så imorse var jag sådär lite snabbare och var klar sisådär två minuter innan min buss skulle komma, klockan var 6.38 och jag släpade min väska och min Algebra bok med mig ut genom dörren för att för en gångs skull komma i tid och busschauffören brukar bli stolt över mig då så jag skyndade mig ut till andra sidan vägen där bussen hämtar upp mig och två andra personer. Jag stod där redo att hoppapå bussen och se Miss Shed (chauffören) le och säga "Oh, ya not running today huh?" till mig. Men nej. Klockan passerade 6.40.. 6.50....7 och jag började bli orolig att bussen inte skulle komma alls då Grace redan åkt till jobbet och skolan började om en halvtimma. 7.03 rullade bussen runt hörnet, plockade upp mig och Melissa (Joey lyckades missa bussen.. hur man nu lyckas med det när den är 25 minuter sen) Men ja, bussen åkte vidare och plockade upp 9 eller 10 personer till eller vad det är och sedan åkte vi till skolan. Kom fram till skolan 7.40. (First Period börjar 7.30) så vi fick lite panik och undrade vart vi skulle gå, då alla dörrar stängs klockan 7.30 och det går inte att vara sen. Så allihopa sprang in i "The Attendence Office" och vi berättade att våran buss var sen, så vi fick skriva upp namn, ID nummer, klass, och massa annat på individuella papper och sedan fick vi små gula lappar som vi gav till våra 1st period lärare. Knäppa buss som skulle krångla till allting.
Tydligen så missade vi en stor fight i cafeterian på morgonen också, från vad jag hörde så var det 7 eller 8 svarta killar som hade börjat bråka och välta bord och grejer. Intressant. På 2nd period så har jag ritat klart min skiss på mig själv (vi gör självporträtt) och det spelar ingen roll vem man pratar med men det går inte att rita sigsjälv. Det blir aldrig rätt. På 3rd period så lärde jag Medina lite mer svenska och hon fick mig att skratta mycket vilket jag behövde. Sedan skiljdes vi åt för 4th period och där var det matte med Miss Knox. Och på 4th period just nu så är det en pengarinsamling till barn med leukemia, och våran klass har hittills samlat ihop 113 dollar och ligger på första plats (vinnande klassen får mat från Olive Garden, vilket är en mumsig italiensk restaurang) så vi samlar ihop våra pennies och dimes och allt vad vi kan hitta nu. För det är ju för något bra också. Mycket bra mycket bra. På lunchen sprang en gravid tjej till skolsköterskan och hade nästan sitt barn där inne, någon lärare berättade att de nästan inte hann till sjukhuset. Och eleverna tar det som en vardagsgrej, medans jag tycker att det är helt sjukt. 
Sedan var det US History, och vi kollade på film och pratade om The Cold War. Som vi ska ha prov på imorgon (känns som om vi har prov jämt) och sedan hittade jag Medina och vi gick till våra bussar tillsammans och här sitter jag nu, har skypat med Marcus och ska gå och se på TV med Emily nu, käka Special K och somna till något barnprogram.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-