Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Add pineapple... if you want to.



Jag tror att jag ska gå och lägga mig nu. Efter en trip till Walmart, 4 tacos och lite NBL (basket) på TV med ananas på en tallrik så känns det som om det är tid till att krypa till kojs. Imorgon är det fredag och vi ska ha ett "Fitness Gram" i skolan. Tydligen så står det i lagen att alla som går i High School måste ta ett Fitness Gram, ett test för att kolla hur bra hälsa man har. Praktiskt taget så ska vi göra massa situps, armhävningar, springa en mile, och väga och mäta oss och så, för att sedan få ett papper som det står om du är hälsosam eller fet på. Och ja, det fins en gräns som är fet på hur många poäng man får och så vidare. Spännande... eller nåt. Det blir nog mjukiskläder på imorgon, eftersom att jag har en anledning och så liksom. Nu ska jag försöka bli av med min huvudvärk och sova tills klockan slår vackra (fast nä) 5.40 a.m.

Wonderful.

Postat av: Anna - au pair i Dublin

We won't, this is regular! Haha älska ROSMT!

2011-03-25 @ 11:06:52
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-