Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Stand for something or fall for anything

Dagen började med att jag vaknade (no way!) och satte mig upp med datorn i knät. Tydligen så somnade jag med kläderna och sminket på igår. Jag hade fått ett mail från Forever 21 och det hela slutade med att jag blev 104 dollar fattigare. (Doh!) Dumma kläder som är så fina.
Sedan gick jag ut och stekte i hettan i några timmar, bara njöt, lyssnade på asbra musik, drack Purple O från igår och Facebookade. Dock var jag tvungen att hoppa i poolen var 5e minut för att det blev för varmt men jag överöever liksom. Just nu står solen så högt på hilmen att den enda skuggan man har är under fötterna så det är för varmt för att vara ute men jag sätter mig här inne och svalkar mig, dricker jjjjjjos och ska nog snart börja packa. Stör mig gärna.

Livet är fint. (och jag önskar att mitt hår var lika fint som den första modellens)




Postat av: Elin

ditt hår är minst lika fint som modellens, I'm lovin' it :D

2011-06-02 @ 22:12:46
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-