Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Oj. Nu då?

Och det är bara kläderna.... sedan har vi grejerna också. Och skorna. Och det där i hörnet längst bak i bilden med den vita saken med lila/rosa och orangea ränder på, det är en hög med T-shirtar som går från golvet och upp.

Mamma tror du vi klarar det med era väskor?

Postat av: johanna

hahahahaha ni kommer aldrig få plats!! du får skicka grejer på posten.. hahhaha <3

2011-06-03 @ 12:32:18
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Thilda

Emma du är fin ♥ Och bäst på att överkonsumera ♥♥

2011-06-03 @ 15:38:57
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Emmy

OMFG, jag behövs här.. eller jag vet inte varför med de ser rätt messy ut.. Snart får jag se dig igen Emmapemma, ska bli så... jag vet inte, finns inget ord! <3 :D

2011-06-04 @ 01:45:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-