Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lyssna inte, det går över sedan, jag lovar.

Hej. Jag kan inte sova. Jag är vekligen jättetrött men det går bara inte. Vill inte sova ensam eftersom att jag vet att det kommer vara tomt i huset när jag vaknar. Och om jag inte går och lägger mig så vaknar jag ju inte heller. Ser ni hur det funkar? Nej, antagligen inte. Eftersom att det inte gör det.
Nu börjar jag låta som vissa andra har börjat låta den senaste tiden, alldeles nere. Men det är lugnt, det går över tillslut. Jag har bara mycket att tänka på som jag inte vill tänka på nu - om ni förstår vad jag menar (antagligen inte). Och då går det inte att sova, ensam eller inte. Men speciellt inte ensam.

Åh gud vad jag klagar. Vilket jag egentligen inte vill. Jag vill inte vara tråkig.
Jag vill inte vara nere, ledsen, sur, arg, trött eller vad det nu är som jag är.

Jag vill inte, vill inte, vill inte. Ser ni? Nu klagar jag mer. Detta går ju inte.
Hejdå.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-