Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag trodde du skulle komma till mig, men det visste inte du.



Hej. Nu har jag bloggat lite dåligt men jag mobilbloggade i alla fall i morse för att ni skulle veta att jag levde. Vilket jag gör. Jag åkte hem till Marcus igår och vi såg på film och åt mat, sedan åkte vi in till Kungsbacka och skiljdes åt, jag åkte hem till Johanna där bara Jim (Johannas pappa) var hemma. Men Johanna kom dit efter att tag, hon hade nämligen tränat, och under kvällen kollade vi på komediserier och åt mat. (Gud vad roligt mitt liv låter, jag kollar på TV  och äter haha) Men det kan vara så skönt att bara göra ingenting ibland. Vi somnade någon gång vid halv 1-1 (imponerande!) och gick upp vid 12 imorse, ringde Dagge och sa åt henne att komma över och göra ingenting med oss. Så hon gjorde det, vi åt köttbullar och klippte i tidningar. Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här igen. Pillan är i alla fall här med mig, hon är nog världens gosigaste katt. Världens finaste katt också.


Postat av: Johanna

Hahaha cool bild!

2011-06-22 @ 21:55:43
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-