Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I wish monkeys could skype. Maybe one day.

Okej, även om allt jag skrev igår stämde in på allt just då och det stämmer fortfarande, så vill jag bara ursäkta mitt utbrott. Jag ska inte dö eller något, det bara händer konstiga saker med mig som jag inte riktigt förstår.

Maya ringde och frågade om jag ville föjla med till "the Harbor" med henne igårkväll och det kändes verkligen skönt att få prata med henne om allt. För på något sätt så förstår vi ju varandra och de känslorna som vi har just nu. Även om hennes år har varit jättemycket jobbigare än mitt har varit och hon har fått tagit ganska mycket skit så kände vi oss.. lika idag. Vi satt vid sjön och drack Sprite blandat med Fanta och Lemonade och bara svettades som grisar i solen när vi pratade om hela världen och alla i den. Vid 8 blev det tillslut för varmt för oss och vi gick in och såg på bio vid kajen. Hangover part II. Alltså den första filmen är väl rolig och denna filmen var mest.. ja.. messed up. Men den var rolig och jag gillade den nog mer än den första. Sedan ringde jag Grace och hon hämtade upp oss och vi lämnade av Maya och sedan åkte vi förbi Sonic och köpte Prurple O:s och åkte hem.

Maya gör mig glad och även om det kanske aldrig blir så så känns det som om vi kan mötas i framtiden eftersom att vi bor ganska nära varandra om man jämför med alla här borta. Här är lite bilder från igår.



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-