Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

GOMORRON

Idag vaknade jag i alla fall näsan halv 10, vilket nog är ett rekord för denna veckan! (Vänta lite... det är ju måndag...) Nej men jag har vaknat klarvaken vid 6 på morgonen och sånt i en vecka snart men idag fick jag sova lite då i alla fall. Väggarna i mitt rum är nu helt tomma, nästan allt är borta, det ser sjukt rent ut. För rent...

Jaja, idag åker familjen hem. Jag ska packa klart och sedan ska jag kanske vara med Medina om hon svarar på sin telefoooooon, annars ska jag hitta henne. Sedan imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ingenting antar jag, och på onsdag morgon (natt?) klockan 04 så sticker jag. Fyra plan ska det ta, 22 timmar (29 om man räknar med tidsskillnaden), men hem ska jag.

Helt galet.

Sveriges nationaldag idag med. Heja Sviiiiden. (Amerikanerna mobbar svenskar att vi säger Sweden så)


"Hello maj nejm is Olga. Ajm fråm Sviiiiden. Verrrri najs to meeeet yooo"

Postat av: Frida

Det sjuka är att ingen i Sverige heter Olga. Det är väl ryskt eller nåt?

2011-06-06 @ 22:59:58
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-