Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det gör ont att veta men lika ont att undra



Jag blev väckt av att NÅGON frågade om jag hade en fungerande elvisp hemma. Ja, det var ju något nytt. Sen dess har jag ätit frukost och funderat över livet. Idag är det midsommarafton också så ikväll blir det väl mycket bilder och ståhej i bloggen. Man vet ju aldrig med dessa två familjer som alltid träffas, klassikern är ju när pappa och Jim satte eld på plockepinn pinnar och sköt dem med en pilbåge över häcken. Haha, vi får se vad det blir ikväll.

Igår var det Johannas födelsedag som sagt och jag var med henne hela dagen. Hon fick en jättefin korv-tårta av mig och Olivia som smög på henne på morgonen. Vi gick på bio, åkte atmosfear, åt glass och skrattade massa.



Jag lägger upp alla bilder någon annan gång, nu måste jag göra något åt mitt rum.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-