Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Alla mina låtar handlar om dig

Fjorton tjugoÅTTA tog jag bussen till Kungsbacka igår och träffade Johanna och Olivia och vi gick till McDonalds och satt där och var konstiga tills Frida hämtade upp mig och vi åkte hem till Emmys hemsökta hus mitt i skogen i Lindome. Där letade vi spöken, berättade spökhistorier, åt godis och lyssnade på bra musik. Thilda (som också var där, kanske glömde skriva det) åkte hem ganska tidigt och ett tag efter att hon hade åkt så blev det faktiskt riktigt obehagligt i huset och vi fick smått panik, jag, Dagge och Emmy. Det går inte riktigt att beskriva men man kände att det var något där. Något övernaturligt. Jag vet att ni antagligen inte tror på det men jag är helt seriös, det var något i det huset. Läskigt var det också, små ljud lite här och var ibland med, kastruller som smällde till, knäppande ljud och fotsteg på taket. Ja, det går inte riktigt att beskriva känslan men man känner sig grymt iaktagen i det huset. Dagge skulle hem också på kvällen så vi gick ifrån huset då jag och Emmy inte tänkte sova där, så Emmy gick hem till sin mamma, där hon brukar sova, och Dagges snälla pappa körde mig till Anneberg och jag lyckades skrämma (inte med mening) Marcus mamma när jag knackade på. Haha. Jag och Marcus somnade sent och vaknade sent. Vi åt glass och kollade på Paul, fast vi hann inte kolla klart för jag skulle med pendeln till Kungsbacka, som jag ändå lyckades missa, blev förbannad och skulle ta nästa men den var 20 minuter sen och jag missade träningen med Johanna totalt. Mobilen dog mitt i allt detta också och jag gick till Friskis och pratade med kvinnan istället, som man gjorde på gamla goa tiden när mobiler inte fanns haha, jag fick skjuts till stationen och där satt jag och väntade på bussen i en kvart, spelade spel på min ipod men den dog efter några minuter (FML) och jag tog bussen hem utan musik och gick från centrum och hem och åt grillat med potatis och sååååås. Åh så gott.

Nu har jag skypat med familjen Clark och försöker komma ihåg pinkoden till min mobiltelefon.


"Kolla då, jag STEKER!"


Jag fick också min julklapp och min födelsedagspresent från söta Emmy! En söt tröja och ett jättegulligt halsband.


In the spökhus!


Bara allmänt konstiga.


Dagge är fin hon.


Thilda med!


"Kolla, jag använder min HYLLA"


Spökena borde ju ha varit ganska rädda...


Imorse, sömntuta.


GLASS!


Saft i glasen och glass på näsan!

Postat av: Frida

Det huset är nog det mest läskiga jag varit i! Och jag är ändå rätt paranoid och ser läskiga saker överallt.

2011-06-19 @ 22:18:31
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Olivia

Jag vill också vara i ett spökhus! Fast ändå inte, men ändå! Haha tjugoÅTTA!

2011-06-20 @ 13:23:46
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-