Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

God kväll

Hej världen, och bloggen, och alla som nu läser.

Igår vaknade jag upp hos Olivia vid halv 10 och vi körde upp Olivisen som skulle åka klockan 10. Jag fick skjuts hem och duschade och städade lite innan jag tog bussen, som för övrigt dog så att en ny buss fick hämta mig och alla andra passagerare, till Kungsbacka och träffade Marcus. Vi tog en promenix i det fina vädret och satte oss på en bänk vid ån. Vi gick sedan mot tandläkaren eftersom att jag hade tid där halv 4 och vi kom dit alldeles för tidigt så vi satte oss under ett träd och väntade. Efter tandläkaren drog vi till Campino och åt pizza och sedan köpte vi godis och fanta innan vi tog bussen hem till Fjärås. Vi kom hem och var så trötta att vi somnade en stund i sängen och vaknade när klockan var 9. Då gick vi ner i källaren och kollade på film/somnade igen och vaknade till mitt på natten och gick upp och sov.

Vi vaknade någon gång mitt på dagen idag, åt frukost och var konstiga. Sedan åkte vi hit till Anneberg där vi är nu, hemma hos Marcus och äter kinapuffar. Eller ja, Marcus sitter och pratar med sin TV. Nu ska vi spela TV spel med Victor, hadet fint!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-