Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Though I may not look like much, I'm yours

Hej huvudvärk! Har inte träffats på länge nu. Värken gick från magen till huvudet och just nu känns det som om jag bara vill ta en soffkväll med någon av mina katter.

Men alla katter är ute och TVn där nere (alltså den vid soffan) funkar fortfarande inte sedan jag och Johanna kollade på den i fredags. Mamma säger att jag ska bli hängd, eller hon sa (skojade alltså) det  till mig i Lördags när hon ringde mig och frågade varför TVn inte funkar, och vi vet fortfarande inte vad som är fel. Den startar inte ens. Så jag kanske går ner och försöker laga den. Jao.

Postat av: Louise

Hoppas du mår bättre snart! Kram <3

2011-07-12 @ 00:07:14
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-