Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag går inte isär när jag går med dig

I Fredags mötte Marcus upp mig i Göteborg, finare stad får man leta efter (och finare kille går inte att hitta), och fram tills idag/igår när jag åkte hem så har vi varit med varandra 24/7. Vi åkte hit i fredags, åt mackor, tände ljus och somnade i soffan. När vi vaknade i lördags åkte vi hem till Marcus för att mata Bella och vi stannade där tills Söndag och sedan har vi pendlat fram och tillbaka och matat husdjur varje dag eftersom att varken min familj eller hans har varit hemma. Vi har också hunnit se två säsonger av gamla Eva och Adam avsnitt, alla Bert avsnitt och några filmer. Sedan har vi ätit endel, handlat mat, sett regnbågen och haft det superbra.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-