Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Den sista melonen

Hej hallå tjenare tja.
Idag gick väckningen klockan halv 12 och jag gick upp, åt en hönökaka och tog bussen till Kungsbacka för min körlektion. Det gick mycket bra trots regnet och sedan mötte jag upp johanna vid Swedbank och vi gick mot McDonalds där vi skulle möta min käre bror som har "frossar-dag" idag (Han är på en speciell diet och får knappt äta någonting men en gång var fjortonde dag får han äta vad han vill). På vägen dit hittade vi jordgubbar för 20 kronor lådan och vi köpte två. Sedan gick vi till McDonalds i regnet och frossade med Mathias. Efter det shoppade vi surisar och  kläder. (←Vi har lovat att spara pengar, fast det var faktiskt rea..) Och sedan åkte vi hem till Fjärås och idag är det som sagt Mathias frossar-dag så han lagar köttbullar med potatismos, brunsås och lingon idag. NAJS. Mamma och pappa är inte hemma ikväll så man vet ju aldrig vad som händer... Jag och Johanna ska nog göra kladdkaka i micron sedan (recept finns här). Så har vi ju jordgubbar kvar med! Eller ja.. den halva lådan vi inte har ätit än.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-