Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Danmark - Juli 2011

Okej så jag vet att min uppdatering verkligen har varit usel. Jag kan helt ärligt säga att det nog aldrig har gått så lång tid utan att jag bloggat förut.
Men ett 30-40 tal har ändå kollat in här varje dag nu denna veckan även om jag inte uppdaterat så ska jag ta det som att ni saknar mig eller? (Får väl hoppas det)

HEJ i alla fall, och ursäkta min bloggpaus. Danmark var det ja! Ja, jag tar det från början.

I onsdags, den 20 Juli bar det av mot Göteborg tidigt tidigt på morgonen, vi kom på Stena Line och jag sov lite på båten och vi åt frukost så att vi hamnade i matkoma alla fem. Vi var framme i Fredrikshavn vid 11 och därifrån åkte vi direkt till stället där vi skulle bo, hittade stugan och där var Mormor och Morfar och väntade! Mysigt!
Jag hann dock bara säga hej innan jag däckade på soffan och sov som ett litet barn där tills Mathias väckte mig vid 3-4 och sa att vi skulle gå till bowlingcentret. Så det gjorde vi!
Bowlade som bara den och drack en jättestor cola. Möms. Sedan gick vi till stugan igen och lagade mat (läs: Mamma lagade mat och vi andra spelade kort) Och maten var jättegod och vi fick världens skrattattack efteråt och satt och skrattade på altanen i minst en kvart! Hur kul som helst. Sedan spalades det mer kort och efter det så gick vi och lade oss efter en lång dag!



I Torsdags så vaknade jag upp i soffan jag sov i och frukost blev det innan vi åkte mot stranden där vi spenderade början av dagen. Mormor och Morfan var där också och vi åt korv, kollade på hästar, njöt av den solen som var framme ibland och skrattade åt Danskar. Sedan åkte vi in mot stan och fikade (Danskar är ju väldigt bra på det där med kakor och bullar) Vi kollade affärer och åkte sedan ut till hamnen och vandrade där en stund. Mysigt.



Och Fredagen började med Yoghurt med jordgubbar, sedan var det alldeles regnigt ute så vi åkte till Skagen och gick på konstmuseet och sedan åt vi på Italiensk restaurang (Familjen Grann skulle inte överlevt utan italiensk mat tror jag). Sedan bar det av mot Fredrikshavn där jag vinkade av min kära familj och begav mig mot ett något soligare Göteborg.



Postat av: Johanna

Hahaha tonys bowling-pose! klockren! Saknar dej min tok! Men snart är jag hemma och då. DÅ blire andra bullar. Eller nåt åt det hållet.

2011-07-29 @ 22:51:25
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-