Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

This place about to blow

Okej, (varför börjar jag väldigt ofta mina inlägg med okej?) The Black Swan. Jag kan inte säga att det var en läskig film, mer läskigt verklig. Visst, vissa scener satt och jag Tracy och skrek och Jackie bara skrattade men det var en väldigt bra film. Du liksom kom ut och kände dig .. fri? Haha har ni någonsin känt så efter en film? Det kanske bara är jag. Men det tog en halvtimma eller något sånt innan vi verkligen förstod hur bra filmen var. Verkligen värd att se säger jag!
Fast jag hade inte velat vara tjejen framför oss som satt mellan sin mamma och pappa, för några delar av filmen var liksom.. awkward. Inte på det sättet ni tänker nu men ja, eller jag vet inte hur ni tänker men se filmen om du är lagom mogen och kan ta filmen seriöst, för då var den väldigt bra. Läste att den hade blivit nominerad för 12 Oscars eller Grammies eller vad det nu var. Och skådespelerskan gjorde ett riktigt bra jobb.
Nu börjar detta låta som en filmrecension men ja, filmen var bra. Punkt slut.

Efter filmen åkte vi till Whataburger och satt och åt i en halvtimma och pratade om människor. Dessa två tjejerna vet verkligen allt om alla, så det är rätt kul att sitta och höra vad de har att säga. Sedan pratade vi om College och att det var rätt orättvist att de går ut skolan om 5 månader och jag går ut om 2 år och 5 månader. Och jag är äldre än dem båda två haha.
Sedan tog vi Jeepen, satte igång musiken på högsta nivån och körde ett varv runt Fireweel (typ ett köpcentrum) innan vi tog Tracy hem och efter det så körde Jackie mig hem och nu sitter jag här och smakar Whataburger i munnen. Fresh.

Imorgon ska jag upp tidigt (8) och kolla på en utav Emilys basketmatcher, sedan ska jag hinna hem till 10 då jag ska skypa med min bror som fyller 15 år imorgon (idag för dig, grattis!) och sedan ska jag iväg och göra underverk. Haha nej men jag ska till Dallas någonstans på en till välgörenhetsgrej. Den här gången ska vi packa nya skor till föräldralösa barn runt om i världen. Jaaa, vi hörs väl efter det.


Postat av: Frida

En väldigt amerikansk fredag, right? Tänk att alla de där filmer man har sett är verkliga. Coolt ändå

2011-01-15 @ 12:16:52
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-