Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Saker som fortfarande gör mig förvirrad

1.) Man tackar för maten innan man äter istället för efter.

2.) Om någon bjuder på något är det otrevligt att inte ta emot det. Och det gäller allt från en kaka till en biobiljett.

3.) De smörar sina kanelbullar men inte sina smörgåsar. Hallå eller?

4.) För att göra ett tillägg på nummer 3 så vet de inte ens vad en smörkniv är. Jag var tvungen att förklara för dem vad det var när jag gav en till familjen här.

5.) Att de lär barnen att grisar säger "oink oink". Jag menar; det är ju inte ens nära hur grisar låter. Fast "nöff nöff" är väl inte det heller? Och att grodorna säger "rabbit", det är ju jättekonstigt även om det faktiskt låter som om de säger "rabbit" så betyder ju det kanin. Vad säger kaninen då? Alltså allt sånt här gör mig ganska förvirrad.

Postat av: Anonym

ååh de skulle va gött att bli bjuden på något utan att behöva känna skuld ju!! haha punkt fem påminner mig om Egoina, hon tog upp samma sak på hennes blogg för nån vecka sen.. jag vill ha en bulle. /ollifjomp

2011-01-11 @ 23:33:56
Postat av: Frida

Men hur smörar de utan dmörkniv då?

2011-01-12 @ 06:26:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-