Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Paket!!

4 av de finaste tjejerna i världen skickade ett paket till mig. Nu är ni avundsjuka va? Det är aldrig försent för julklappar, tack knäppisar, jag saknar er!



Johanna, Dagge, Olivia och Matilda hade skickat massa fina saker till mig och jag blev ju alldeles jättegladast när jag öppnade paketet. Jag fick Bearnaisesås (!!) som jag för ett par dagar sedan hade dikuterat med mamma att jag saknade, jag fick massa godis, ett jättefint armband och en bok, eller ett fotoalbum, som Matilda hade gjort med bilder från när vi var minipluttar (typ 1-2 år) tills nu.

Just nu sitter 3 tjejer i Österrike, en tjej i Sverige och en tjej i Texas. Haha, men vi tycker om varandra lika mycket ändå!

Postat av: johanna

Du skrev ju att du önskade dej bearnaisesås!! :D åååå så glad jag är att det kom fram!! :D

2011-01-20 @ 21:23:11
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Tur att de kom fram! :D Hihi God Jul!(: Nu ska jag sova, och jag här chili tröjan på mig :D <3

2011-01-20 @ 23:18:23
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

TUR ATT DE KOM FRAM!!! tycker om dig like mycket varesig i texas eller sverige, eller österrike ;) <3 <3 pussss på dig

2011-01-21 @ 16:58:08
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-