Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

På tal om att tänka

Idag vid lunchen så satt vi vid vårt bord och funderade på vilket bord vi satt vid. Okej, det lät väldigt kompicerat men jag ska förklara det lite bättre. Ni vet hur jag berättade om att borden är som i Mean Girls (Btw så kom Mean Girls 2 ut i fredags..) Men ja, att alla sitter vid "sina sorts människor". Cheerleaders-borden och fotbollsmänniskorna, Asiaterna sitter vid några bord för sig själva, de svarta bildar sina bord, Mexicanarna bildar en hel del bord, de vita tjockisarna bildar ett bord och de som inte äter något alls sitter vid ett bord. Ja, ni fattar.
Så någon vid vårat bord bara frågade rakt ut vilket sorts bord vi satt vid och sedan kollade vi runt på varandra. Vi hade Jackie, som är från Mexico, Tiffany från Vietnam (Asiat alltså), Emma från Sverige, Leyla från Turkmenistan, Nicole, en ny tjej från Connecticut och hennes typ-kanske-jag-vet-inte pojkvän som jag inte vet vart han är ifrån eftersom att jag inte har pratat med honom, så han är antagligen Amerikan. Sedan har vi Ana som har rötter från mellanöstern men hennes föräldrar är födda i USA så vi räknade henne som Amerikansk. Vi har också en tjej från Japan så det gav oss två Asiater. Sedan sitter Maya vid vårat bord ibland också, en utbytesstudent från Tyskland. Så.. vi kom fram till att vi va ett rätt blandat bord av utlänningar ungefär. Sedan började Tiffany hälla Jackies yoghurt i Anas mjölk och Nicole lyckades smälla iväg en gaffel till ett bord längre bort.


Och där fick ni en lagom suddig bild på Leyla, Mig, Jackie, Tomten, Ana och Maya bara för det.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-