Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Onsdag

Jag somnade på Journalistiken, tydligen så tungt att Medina kunde måla en sjöhäst på min hand utan att jag märkte det. Jag var verkligen slut. Jag vaknade till efter att jag åt min lunch på Sociologin, och på Engelskan pratade vi om hur svårt det är att förstå sig på tjejer för de säger i princip aldrig vad de egentligen menar. På Matten hade vi ett prov som jag är ganska säker på att jag klarade och sedan var det lunch. Jag hade ingen lunch för jag hade redan ätit upp den så jag köpte en burk med jordgubb&kiwi saft för min dollar jag hade och det blev min lunch. Sedan var det Fysik och kaos i datasalen när de jobbiga barnen slängde vattenflaskor och sköt gummiband och de mindre jobbiga barnen satt tysta och spelade spel på sina datorer. Jag lär mig så mycket fysik i den klassen....

Nu när jag har varit hemma ett tag, pratat med Marcus och läst mail, så ska jag duscha och äta något. Fast inte samtidigt. Jag borde verkligen skriva klart mitt Sociologi projekt också men ...  ... ....  ..... ....... okej jag hittade ingen bra anledning till att inte skriva det men ja, jag får väl göra det med sedan då.

Hejdå alla glada och ledsna.



Postat av: Dagge

Söt sjöhäst(:

Söt tjej(:♥

2011-01-26 @ 23:38:31
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-