Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Okej detta var min dag då:


Köpte Starbucks.


Kollade på Emilys basketmatch.


Emily hittade Smokey i en påse.


Vi lekte med ett par glasögon som vi hittade.


Big Mac till lunch.


Vi åkte till stället där vi skulle sortera skor som jag skrev, till föräldralösa barn, men det slutade med att vi hamnade i en annan del av välgörenhetsgrejen och vi fick sortera sjukhus-saker och hälsogrejer som skulle skickas till Kenya och Etiopien imorgon. Detta är en låda med gummiband som jag hittade.


Ah fast ne. Så sorterade jag inte ens skor.


Sedan var det Saturday Night Alive som gällde i kyrkan.


Sedan fick någon för sig att lära oss att dansa. I kyrkan. Bara sådär.


Sedan åkte vi till Spring Creek BBQ och åt massa middag.


Haha..


Massa middag.


Ja, och det var min dag. Nu ska jag sova för jag är jättetrött. Och för att jag gillar att sova helt enkelt. På tal om att sova så kom Megan fram till att "Om man sover mer så blir man längre" bara är en myt. Och att jag var beviset. Jag har så snälla vänner här borta.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-