Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Morfar

På tal om paketet, eller ja, jag pratade om det igår, men de skickade med ett tidningsutklipp i alla fall. Från den 28 December i Kungsbacka-posten.



Jag hade ingen aning om detta och förstod först inte tidningsutklippet. Sedan hittade jag Morfar och det gjorde min dag lite. De lyckades ju stava fel på hans namn men min Morfar är lika fin ändå!

Postat av: johanna

jag såg den i tidningen och ba, Den måste jag ju bara skicka med!! :D

När jag läste frågan tänkte jag att jag skulle svarat att min bästa kompis åkte till usa, och så såga jag din morfar!! ascoolt :D <3

2011-01-21 @ 16:10:12
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-