Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mitt jullov - the movie.



Med själva filmen jobbade jag inte så hårt men sedan när jag skulle lägga upp den så ville den funka för mig men det stod att den var blockad i 5 länder och såklart vad Sverige ett utav dem. Så efter sjätte gången jag la upp filmen så tror jag att den ska funka för er också, säg till annars. Jag var tvungen att ta bort några delar så den hackar till ibland, speciellt i sista låten för den ville vekligen inte bli tillåten i Sverige.
Videon är rätt lång men vi var ju där i nästan två veckor och jag filmade nästan varje dag, så det blev ju endel. Jaja, jag ska sluta skriva nu så, enjoy!

Postat av: Olivia

den funkar!!! hahaha älskar eran humor.. och seriöst emma, DIN BRUNA TJOCKISTRÖJA, gimme <3 bra låtval har du gjort också! hahahah älskar the giant donuts! STARBUCKS!!!! åååh... SVAMPBOB!!! <3 <3 tack för filmen:)

2011-01-03 @ 22:15:10
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge

Ben&Jerry's♥ NY by night♥ dampbarn(:♥ starbuuuuckk♥

Ååååååh saknaar diig♥

2011-01-04 @ 14:06:35
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Gillar när du filmar!

Pizzaklockan och stolen som åkte upp, hahaha! (:

2011-01-04 @ 18:17:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.sese
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-