Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mitt intressanta liv just nu

Jag märkte igårkväll att hamstern som bott i min garderob i två veckor hade ätit upp en fjärdedel av en av mina tröjor och lyckats äta sig igenom ett par av mina jeans. Fint!
Och sedan vet jag inte riktigt vad som hände men Smokey sprutade (bokstavligt talat) lite bajs på Graces och Kims överkast till sängen och jag ska nu åka och hjälpa Kim att köpa ett nytt för att han kan inte göra det själv eftersom att han är färgblind.

Jusste! Och så lyckades jag nästan halka på ett bananskal nyss.

Postat av: Dagge

Först, HAHA, sen, dum hamster! Sen igen, HAHAHAHAHAHAHAHAHA de va ganska kul..(:

2011-01-05 @ 22:56:45
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-