Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag all over again

Jag sitter här och äter lite överblivna flingor som jag började äta för några timmar sedan. Dock utan mjölk eftersom att jag glömde att hälla i det innan jag gick in på mitt rum.
Ja, jag och Emily var tvugna att åka till skolan idag så det blev upp 5.30 och iväg med bussen. Såklart var Megan ledig från skolan (eftersom att hon går på Rockwall High School och jag antar att de är mer rädda för snö där). Men i alla fall så hände det inte mycket, halva skolan var nog borta ungefär eftersom att de helt enkelt hade bestämt sig för att inte komma till skolan tydligen. Så det var en tyst dag, mycket skönt, och jag förstod till och med vad min Fysiklärare snackade om för en gångs skull. Sa jag att jag hade alla A förresten? I'm a straight-A nerd now.

Och här är jag och Faith på bussen med lite hjälp av Fatface appen på min ipod. Haha, vi garvade i alla fall. Godnatt!



Postat av: Anna

Vad duktig du är! ( Precis som vanligt med andra ord :) Kram Mamma

2011-01-11 @ 08:12:00
Postat av: Anonym

Vad läser du för ämnen? :)

2011-01-11 @ 11:12:43
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-