Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag har inga starka armar att bära dig på

I måndags fick jag och Medina vårat projekt som vi skulle göra och vara klara med på fredag nästa vecka. Vi sa lite på skoj i måndags att vi skulle sitta där på torsdagen och inte ha gjort någonting alls. Ja.. än så länge så verkar det som om det inte blir ett skämt av det utan verklighet. Det är lite sorgligt hur lata vi är men vi har roligt i alla fall och vi vet att vi kan klara av att göra hela projektet på typ 2 dagar så vi har mycket tid kvar.
Istället för projektet så gjorde jag mitt Sociologiarbete och lämnade in det lektionen efter det, och det kändes bra. På engelskan lyckades jag göra klart allt jag skulle vara klar med och på Matten gjorde vi iprincip ingenting. På lunchen så bestämde vi oss för att kanske gå på Teatern ikväll, Jag, Jackie och Maya, i skolan eftersom att varken jag eller Maya har gått på någon av skolans teatrar. Teatern heter "Assassing" och handlar tydligen om presidenter eller något, men jag hörde att den ska vara rolig så det är väl bra.
Det roliga i matsalen var dock att Maya försökte läsa skylten och sa Ass... Ass .. Ass.. och en lärare kom upp till henne och började skälla på henne för att hon sa ass. Jackie förklarade att hon var från Tyskland och hade lite svårt för engelska, så Maya slapp gå till rektorn. Haha.
På fysiken fick Dr Capps lite attacker på de allra flesta i klassen och viseversa och jag gick än en gång ut från min 5th period med en svag huvudvärk. Som tur var så går den över under bussresan hem när jag får lyssna på musik (eller egentligen får man inte det, men alla gör det ändå). Och det är 17 grader ute just nu, ska gå upp till över 20 grader imorgon, men på lördag ska det regna. Japp, det var en trevlig väderprognos där med.

Nu ska jag äta flingor och kolla på TV. Hejdå.


Tråkig bild, men det är en bild i alla fall.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-