Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It takes two to wisper quietly

Hej hallå!
Min teori är att om man råkar (och verkligen råkar och inte bara "råkar") trycka på stäng av istället för snooze när larmet går på morgonen så brukar dagen fortsätta att vara ganska jobbig. Men den här dagen var varken jobbig eller rolig, den var mest .. normal. Vilket var mer än jag hade hoppats på så det betyder ju att det var en bra dag. ....Okej om jag har förvirrat någon nu så är du antagligen inte den enda i alla fall.
Vi målade lite bilder på Journalistiken och sedan pratade vi om massa saker på Sociologin som var rätt intressant. Engelskan var seg men jag, Lisbeth och ToQueyn fick tillett gaska intressant samtal om allt möjligt. När jag gick in till Algebran så vet jag inte vad som hände men jag blev jättetrött och såklart skulle vi ha ett oförberett prov. Som tur var så var det enkelt och jag sov restan av lektionen innan lunchen. Fysiken var lika högljudd som vanligt och jag lyckades utveckla en mindre huvudvärk som jag vill ska försvinna nu och på bussen hem så satt jag och skrattade åt Faith som gjorde min dag. Hon är inte alltid den skarpaste kniven i lådan men hon är så rolig den kvinnan, jag vet att ni skulle gillat henne.


En lite sne bild på Naa på bussen.


Postat av: Frida

Orka att ni kan gå runt i T-shirts nu! O:

2011-01-06 @ 12:54:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.sese
Postat av: Anonym

jag VET arr jag skuylle gillat alla dina vänner over there. störtsköna ;)

2011-01-06 @ 15:53:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-