Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej söndag

Igår var en intressnt dag. Inte speciellt. Jag vaknade tidigt men gick och la mig igen i brist på ork att gå upp. Jag satt vid datorn en stund och sedan somnade jag igen. Jag vaknade vid halv 5 och gick och åt en två bitar pizza från i fredags. Sedan låg jag i soffan tills klockan blev 6 och då åkte vi till kyrkan och när vi kom hem så kollade jag på film (Pay it forward) och sedan kunde jag inte sova, mest på grund av att jag hade sovit hela dagen.

Men här sitter jag nu och mitt hår är fortfarande blött för jag tog en dusch vid halv 2 inatt. Japp. Nu vill jag ha Starbucks.


Postat av: Frida

När jag skrev mitt inlägg så kände jag att jag var hungrig så la jag till det. Och jag hade precis skrivit att jag skulle borsta tänderna så det blev lite okronologisk ordning där(:

2011-01-30 @ 17:14:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-