Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Girl Scouts

Okej, så i torsdags kväll så fick jag reda på att jag skulle förlja med Grace och Emily och campa hela helgen. Nu när jag tänker efter så blev jag faktiskt lite tvingad men jag hade det trevligt i skogen ändå. Så efter skolan i fredags, vid 5 tror jag, så hämtade Miss Stephanie och Kendra oss i deras Edward-bil (hehe) och vi körde hur länge som helst. Jag somnade någongång efter en kvart i bilen för det sista jag kommer ihåg var Downtown Dallas. Klockan var över 9 när jag vaknade upp och vi var framme. Och jag har fortfarande inte riktigt koll på vart vi var någonstans, men vi åkte massa norr ut och var på gränsen till Oklahoma (om ni vet vart det ligger). Vi packade upp allting och blåste upp luftmadrassen som vi skulle sova på. Men såklart så sprängdes den när vi la oss på den för att testa den så vi fick sova på metallsängar med en übertunn madrass i våra sovsäckar. Det var nollgradigt om inte lägre än så, så jag vände sovsäcken och var helt täckt så att inte min näsa skulle bli så kall.
Jag vaknade upp lördag morgon och ingen var i tältet.. Jag gick ner till köket där alla tydligen samlades när de vaknade och vi gjorde pannkakor och åt frukost. Klockan var väl runt 8 eller 9 på morgonen och vid 11, när vi hade bytt om, städat och allt så gick vi och hjälpte småtjejerna att pyssla. Emily var på en basketmatch och kom inte tillbaka förrän vid 3 på eftermiddagen så jag och Grace pysslade lite till med några andra lite äldre tjejer och vuxna. Vi gjorde önskebåtar som man skrev en önskan på undersidan och sedan målade över den så att ingen kunde se. Smart som jag var så skrev jag min på svenska så att ingen förstod den ändå (mohahaha). Vi åt lunch och sedan gick vi en promenad och gjorde massa saker, skattjakt och allt var det var. Sedan när det blev lite mörkare så gick vi ner till sjön och tände ljus som vi satte på våra önskebåtar och så lät vi dem flyta iväg på sjön. Det var inte lika vackert och mysigt som det låter för det blåste så ljusen höll sig inte tända alls länge. Men sedan var det middag som gällde och efter det så gick vi till lägerelden där vi sjöng lite sånger och grillade marshmallows. Mmmm. Och det är inte mycket som är vackrare än stjärnhimlen när man är djupt inne i skogen, man kan ju nästan bara se stjärnor på himlen. Ja, det är riktigt fint. Efter det så gick vi och la oss och vaknade upp idag vid 9, städade massa överallt, åt frukost och gjorde en sista lek med alla småtjejerna, som btw gjorde min helg för småbarn som pratar engelska är så himla söta. Speciellt vissa som hade en grov Texas-accent. Haha. Ja, sedan åkte vi hem och här sitter jag nu. Varm och lagom trött.

FREDAG:


Packar in i bilen.


Wooaaahh.. det var vad vi sa när vi gick ut och såg himlen.


Skog. Allmänt suddig bild. Jag var trött.


Very nice Emily.


Emilys reaktion efter att hon testade att sätta sig på sängen.


Vi gick i skogen.


Träd.


Great.


Emma och hennes kompis.


Kendra gör sig redo för att sova.

LÖRDAG:


Soluppgång. (Grace tog bilden, jag var inte vaken)


Pysselsugna tjejer.


Pyssel.


Emma blev kladdig.


Emma gjorde en mask. Glitter överallt.


Träd.


Ett väldigt konstigt träd.



Hotdog.


Emily gör en önskebåt och jag fick inte se vad hon önskade sig.


Och ni får inte se vad jag önskade mig. Hee hee.


En hink.


Emily och Kendra utforskar.


En gammal flaggstång.



Happyface!


That's Oklahoma, right there.


Kendra, Emily och Emma vid sjön.


Min båt.


Vi hade lite tråkigt när vi väntade på maten.


Min kamera gillar inte att ta kort på stjärnor. Den fick inte ens med en fjärdedel av dem och de som faktiskt syns blev bara suddiga.


Efter att denna bilden togs så bstämde sig min kamera för att den inte hade nått batteri kvar heller. Så lägereldbilder blir det inga, men det var en fin (men kall!) kväll.

Och när vi kom hem idag så tog jag en dusch och efter det så funkade inte varmvattnet i hela huset på typ 2 timmar. För jag tror det funkar nu igen. Jag får ta och kolla.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-