Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Eller så åker man bil med John Wayne

Jag pratade med Megan och vi kom fram till att vi freaking saknade varandra eftersom att vi inte setts på flera helger (eller det kanske bara har varit en, men vi brukar ses minst 2-3 gånger i veckan). Så Mr Tom, Megans pappa, bjöd med mig, Emily och Alex (Emilys kompis) till att gå på bio med honom, Megan och lillebror Cole.
Jag, Emily och Alex satt ändå bara och tittade på ett maraton med det otroligt sorgliga och väldigt.. jag vet inte olämpliga? Men ändå underhållande Tv programmet Toddlers & Tiaras, så vi tackade ja och de kom hit vid 6-7 tiden. Vi åt pizza och sedan åkte vi allihop till The Dollar Movie Theatre, där man kan gå på bio för en dollar. Vi bestämde oss för att gå på Megamind för ingen av oss hade sett den än så vi köpte våra biljetter och hällde smör på popcornen och tog med oss gratis salt i fickorna.

Och alltså den här biosalongen. För det första så hade de inget fungerande ljudsystem, det var typ 20 watt som strömmade ut och det var inget bio-ljud utan det var som att ha TVn på på låg nivå hemma när damsugaren var igång i bakgrunden liksom. Sedan så var stolarna allmänt hårda och den delen som man sitter på lutade neråt så man halkade av lite då och då under filmen. När Emily gick på toa under filmen så kom en dam in (45 minuter in i filmen) och flyttade hennes grejer till en annan stol och satte sig där. Det var skrikande barn och det hände saker som jag inte tror jag ville veta skulle hända.. ja.. haha, det var, utan tvekan, den skruttigaste biosalongen vi någonsin varit på, allihop. Och vi garvade ett tag efteråt åt allt som bara var allmänt fel.
Men filmen var riktigt bra och rolig så vi gick ut med några positiva kommentarer också. Men som Mr Tom sa, så måste man väl uppleva lite läskiga och konstiga saker ibland också. Och på tal om Mr Tom så är han nog en utav de roligaste människorna här borta, speciellt när han gör sin imitation av John Wayne, vilket han gjorde hela vägen hem.

Det var en mycket intressant, men kul, kväll må jag säga.
Nu ska jag sova, och sova länge, godnatt!

Postat av: annapanna

Fin blogg!

2011-01-29 @ 15:49:21
URL: http://smurff.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-