Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Den andra januari 2011

Ja, jag tänkte ta historian från början om min dag (det hade ju varit lite konstigt att ta allt baklänges). Väckarklockan gick igång klockan 6 och jag satte mig upp 20 minuter senare och bytte om och la mig ner igen innan vi skulle åka till flygplatsen. En mugg starbucks, lite yoghurt och 2 timmar senare eller något sånt satt vi på flygplanet som skulle åka iväg klockan 8.36. Men nepp, vi satt fast där tills klockan 10 då planet började rulla efter massa tekniska problem. Vi kom fram till Chicago lite sent men vi hann äta några bigmacs innan vi sprang på planet till Dallas som gick som plannerat och vi kom fram till allas vårt Dallas vid 3 lokal tid. Vi hämtade ut våra väskor men när vi skulle ta bilen hem så startade den såklart inte. Batteriet var stendött och det tog oss massa kablar, en annan snäll gubbes bil och en halvtimma för oss att få liv i den igen.
Vi kom hem vid .. jag vet inte ens? 5 eller något sånt och nu har vi ätit massa KFC (Kentucky fried chicken) och jag sitter här och väntar på att min film ska laddas upp på Youtube!



Och jag vill bara tillägga att den här låten bara blir bättre och bättre faktiskt.

Postat av: Dagge

"några Big Macs" "kfc" haha emma<3

2011-01-03 @ 15:01:51
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-